Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

View previous topic View next topic Go down

Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

Post by Silver on Thu Mar 03, 2011 6:45 pm

Hello and Welcome! As the Title says, this is really what goes on when all of you roleplayers leave. Cerani and I have decided to stay behind every so often and see just what the hell happens. Before we begin, we will say that this is a spin off of Durn's Statistical Chatterbox. Oh and if anyone besides Cerani or I post in this thread we will smash your skulls in with our imaginations and feed your small intestines to Armanthia. That is all ^.~

Either that or Annon will eat your brains with bananas. ^.^

Table of Contents:

Chapter 1: Enter: Madness, Corruption, and Eggs
Chapter 2: Super Mega Ultimate Armageddon Dance Off! FIGHT TO THE DEA- huh?
Chapter 3: Manor of Silver's Misfortune
Chapter 4: Nothing Normal in Normality


Last edited by Terra on Fri Aug 10, 2012 12:52 pm; edited 4 times in total

_________________

Silver
Prince of Dreams
Prince of Dreams

Posts : 9455
Join date : 2009-11-29
Age : 20
Location : I stand at a crossroads and stare at a question.

View user profile http://www.facebook.com/pages/Xavier-Rains/314656341904106

Back to top Go down

Re: Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

Post by Silver on Thu Mar 03, 2011 8:05 pm

Chapter 1: Enter: Madness, Corruption, and Eggs

SilverStorm: So uh... yeah, I’m here with Cerani to see what goes on behind the scenes of our roleplays ^.^
Cerani: Should be an . . . interesting experience. Yep.
SilverStorm: So... uh... which roleplay should we go into first?
Cerani: Hmm . . . there’s so many. D:
SilverStorm: Uh... let’s see maybe we should go into Corru-
Rosetta: Does anyone even know what’s going on right now?
SilverStorm: Uh... I don’t think we have to choose anymore... they came to us...
Annon: Say hm?
Annon: I like eggs.
Annon: . . . A lot.
Shadow: Seriously. No.
SilverStorm: Should we try to quiet them all down?
Cerani: I think that’d be rather impossible Silv.
Valincar: Indeed. These heathens know not the meaning of silence.
Sonia: Y...yeah.
SilverStorm: ... Sonia... be quiet...
Sonia: ...
Zero: Isn’t she always? >.>
SilverStorm: er... yeah...
Sonia: I... I bl... blame y.. you!
Rose: Oh get the fuck over yourself >.>
Cerani: Well, what now?
SilverStorm: Uh... this is not going how it was supposed to...
Annon: Hmm?
Annon: I like eggs...
Annon: ... A lot...
SilverStorm: Um...
Annon: EGGS I SAY.
SilverStorm: Uh... this is getting out of hand...
SilverStorm: Can we stop them?
Cerani: I don’t--
Lily: Nope, not a Snowclasp’s chance in hell.
Czes: What she said.
SilverStorm: Well uh... we can’t just let them all stand here arguing... they might get smart enough to realize that they can go into the other parts of the forum.
Zero: Oh really?
Shadow: That sounds . . . interesting.
Cerani: I think you fucked up. x.x
SilverStorm: Uh... I was just... kidding?
Valincar: Let us explore this brand new world!
Cerani: . . .
SilverStorm: Masq isn’t gonna like this... we should stop them...
Rose: And how the fuck are you gonna do that?
Sonia: Y...YEAH!
James: I think it’s already spilled over. Just get over it.
Anna: 8D Hi guys!
SilverStorm: x.x
Alex: . . Blood?
Authur: Yessss.
SilverStorm: They’re multiplying x.x
Gethren: Is it really that--
Cerani: OH MY GOD. OLD MAN.
Cale: Oh get over it. >.>
Terra: What’s going on?
Alex: I have a diary you need to look at.
Almair: Oh really?
Lily: Where the hell did you come from? Your creator left ED you piece of shit.
Alex: Mhmm.
SilverStorm: I repeat. They’re multiplying. X.X
Alex: You need to see this Terra. *Holds up Valincar’s Diary*
Valincar: . . . This sounds oddly familiar.
Rose: That’s ‘cause they’re taking from Durn’s Statistical Chatterbox DUMBASS!
Cerani: I can’t even understand the flow here now . . . x.x
SilverStorm: We’ve lost control :/
Rose: You never had it bitch!
Crystal: So shutup douchebag, or I’ll feed you to Kevin.
Kevin: I’d rather enjoy the savory taste of Silver’s brain matter.
Oscar: You know there ain’t no need for name-callin’ now.
Cerani: . . You don’t have a cowboy accent. What the hell? D:
Aryn: I think you’re all intoxicated.
Archer: I agree with the above statement.
Czes: I’m inclined to do the same. *sigh*
SilverStorm: I think we should do something...
Cerani: What can we do?
Cerani: Short of banishing them to oblivion . .
SilverStorm: Uh... we could banish them to their roleplays?
Rose: Bitch, please!
Rose: You can’t do shit to stop us!
SilverStorm: Woah woah woah! Wait a moment. How the hell are you even here? You’re not even used on this site!
Argos: That’d be like me, mate. ^.^
Cerani: Oh holy crap.
SilverStorm: X.X
Cerani: How the . . . did we take a turn into the Twilight Zone? Somebody?
Cerani: Oh wait. Johnny!
Everyone: NO!! x.x
Terra: Who’s Johnny?
Shadow: I haven’t even met him and I know that.
Czes: It’s that stupid D-Ability.
SilverStorm: W... wait. Cerani... his D-Ability affects everyone... us too...
Cerani: . . . . They don’t know that. *waves hand with Jedi mind powers*
Rose: Bitch, please!
SilverStorm : *Headdesk*
Cerani: . . But before we do this . . . . I need more soda!
Czes: Is that really relevant?
Cerani: Yes it is, and I’m back. Johnny! Return to Neverplace and we’ll have a party in the Void. ^.^
Armanthia and Altima: A wonderful, happy, dirty dancing, no good at all party in the Void~!
Johnny: . . Okay! :D
*Everyone is oblivioned into the Void/Neverplace. Whether or not we have a party is yet to be seen.*
Narrator: Will everyone party in the void? Will Cerani and Silver shut the characters up? Will this sentence be finished before it ends like the Sopran-
*Cuts to Black*




Cerani: Wait, where’s Lyra? o.O
Narrator: Will they ever find Ly--
Cerani: Stop it.
Narrator: Okay. ._.

_________________

Silver
Prince of Dreams
Prince of Dreams

Posts : 9455
Join date : 2009-11-29
Age : 20
Location : I stand at a crossroads and stare at a question.

View user profile http://www.facebook.com/pages/Xavier-Rains/314656341904106

Back to top Go down

Re: Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

Post by Silver on Sat Mar 05, 2011 12:34 am

Chapter 2: Super Mega Ultimate Armageddon Dance Off! FIGHT TO THE DEA- huh?

SilverStorm: Hmm... where is she?
SilverStorm: We were supposed to start forty-five minutes ago!
Cerani: . . . I’m not here . . . *ninja . . something or other*
SilverStorm: I’m gonna wait five more minutes and if she doesn’t show up so help me I will do the segment myself >.>
Cerani: ^.^ Hehe.
Cerani: I am . . . Invisible! /dramatic
SilverStorm: Okay, that’s it everyone, I’ma do this chapter on my own! v.v
Cerani: Hey . . wait a second! D:
SilverStorm: Oh... now you decide to show up >.>
Cerani: But . . but . . . 8D I have NINJA POWERS.
Cerani: . . . Or do I?
Rose: *Pops in* Of course you don’t BIOTCH! *Scampers off*
SilverStorm: *Facepalm* Who let her in?
Cerani: What? Hey! I . . *sigh* dammit.
SilverStorm: To be fair you did deserve it...
Rose: *Enters* Damn straight! *Leaves*
Cerani: How did I deserve it?
Cerani: What--I . . . what roleplay are we even in?
SilverStorm: We’re not in one. You didn’t come early to help me decide which one >.>
SilverStorm: And you did deserve it, you don’t deserve ninja shiz...
Cerani: Well whatchu gonna do ‘bout it bewotch? Hm? O:<
SilverStorm: I’m gon-
Rose: *Enters* He challeneges you to an all out armageddon dance off!
Cerani: Do you even dance?
SilverStorm: *blink. blink. blink.* Uh... no... I was gonna say death battle...
Rose: Whatever moron! He challenges you to an all out death battle! What do you say dead scum?
Cerani: . . . Ah, well now.
Cerani: . . . . . . . . CHALLENGE ACCEPTED.
*ED becomes Alidaire’s Colosseum*
Cerani: *summons claymore* Bring it.
SilverStorm: Fine.... uh... Godbayne! *attempts to summon Godsword*
Cerani: . . . Seriously?
SilverStorm: *Stops mid summon* Uh... yeah...
Ceerani: Okay! ^.^
SilverStorm: Alright then! *Goes back to summoning*
SilverStorm: *Rubber chicken appears instead* ;_;
Cerani: Rofl.
SilverStorm: Fuck...
Colosseum Announcer: BATTLE!!!!!
Cerani: *swings sword mightily . . . and misses* FUCK.
SilverStorm: *Throws Rubber Chicken at Cerani... it explodes on contact*
Rose: Hells YEAH!
Cerani: D: You gotta be kidding me.
Cerani: Alright, try this. *summons zombie horde, with party hats* . . Well that’s rather pointless, but anyway. *raises sword at Silver* Charge!
Rose: OH HELLS NO BITCH! THIS IS A FAIR FIGHT!
Rose: *Rose summons Terra who casts Meltdown on the Zombies*
Cerani: D: The hell is this?
SilverStorm: It appears to be a fixed fair fight :p
Cerani: . . . I hate you all right now.
Everyone: We love you too~!
Cerani: That’s not what I said! Raarrrrr! *smashes sword on the ground and causes a huge fissure in the earth from which flames and lava spurt*
Rose: I don’t believe you understand. This is a fixed fair fight. You have no power here.
Cerani: Bitch, I’m a mod. Suck it. *deletes post containing Rose’s profile*
Rose: NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!one!
Terra: Wait... Suck what?
SilverStorm: *Facepalm* Why can’t you all just sit still and be quiet?
Terra: Suck what?
Cerani: My awesome.
SilverStorm: *sigh* Shall we continue? Or do you want to give up?
Cerani: NEVAH!!!!!111!!!!one!!!i1 *swings mighty sword again at Silver’s head* Did I hit you? =D
SilverStorm: Woah. Woah. Woah... woah. What is that ‘i’ doing in there with all the ‘!’ and ones?
Cerani: . . . I don’t know, it just seemed appropriate.
Colosseum Announcer: LESS TALKING, MORE DECAPITATING!!!
Cerani: OKAY. *attempts to decapitate, hits own foot* OW.
SilverStorm: Fail! XD
Alex (In the crowd): BLOOOD!!!!
CERANI: IT HURTS . . . FACK. I-- HANG ON *unsticks caps lock* There, but owwwwwwwwww!! x.x
SilverStorm: Are you sure you don’t want to give up while your ahead?
Cerani: I’m ahead? I hadn’t noticed. *limps on foot and swings AGAIN*
SilverStorm: *Sigh* *Conjures a super ball and launches it with a cannon conveniently placed nearby*
*Super ball bounces around the field at super sonic speeds hitting both Silver and Cerani several times as well as hitting the people in the audience*
Cerani: *sigh* You suck at this.
SilverStorm: Correction: You suck at this. I’m just being creatively lazy :p
Cerani: You can’t be lazy in a battle to the death . . . only Masq does that and gets away with it.
SilverStorm: Uh... hello? Prince of Eternal Dream. Who do you think I learned from? Durn? Zeri? Windy?
Cerani: Uh, hello? Right Hand of Doom? I don’t care, I was here long before you were. >:O
SilverStorm: *Rolls eyes* Yada yada, respect my elders, yada. Can we just get this over with?
Cerani: . . . Fine.
SilverStorm: Good then. Armanthia! Get in here please, she’s agreed to end this ^.^
Cerani: Wait, what? D:
Armanthia: Oh! She has? Why is she coming to the void with Altima and I? Oh that’ll be joyous fun! We can dance and screech karaoke at the top of our lungs and make prank phone calls and remind Altima about all the fun times every three minutes and we ca-
SilverStorm: Alright! ALRIGHT! Just finish her please.
Armanthia: ... fine... *Armanthia begins to use Suicide on Cerani*
Cerani: I don’t even know what that is. Try a little harder please?
Cale (in the crowd): Oh please. Your memory’s just horrible, and you know it. >.>
Cerani: . . . Be that as it may! . . . I still don’t know what that is, so therefore it does not exist. HA! *does happy dance to Ghosts N Stuff*
SilverStorm: Your knowledge makes no sense...
SilverStorm: Armanthia... please... just finish it...
Armanthia: Alright *Starts to use Suicide on Cerani once more*
?????????: Not so fast *creepy laughter*
*Several dozen fibers attach to Silver and pull him away as he tries to thrash against the will place above his own.*
Cerani: Oh no D: . . XD
Armanthia: Is he going to the void?
Armanthia: If he is I’ll have to call Altima and let her know~!
Cerani: Um, I don’t know . . . but we could try and find out.
Cerani: Only if you feel it’s really necessary though. ^.^
Armanthia: I’m sure he’s fine, especially if he’s going to the void ^.^




Cerani: . . . . . . I’m just waiting for that Narrator to come back.
Narrator: Zzz...
Cerani: . . . . hehe. *evil grin*

_________________

Silver
Prince of Dreams
Prince of Dreams

Posts : 9455
Join date : 2009-11-29
Age : 20
Location : I stand at a crossroads and stare at a question.

View user profile http://www.facebook.com/pages/Xavier-Rains/314656341904106

Back to top Go down

Re: Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

Post by Silver on Fri May 27, 2011 7:28 pm

Chapter 3: Manor of Silver's Misfortune

Narrator: Zzz...
Cerani: . . . *swishes a feather on the Narrator’s nose* XD
Narrator: *Snorts slightly*
Cerani: *swishes again, all over the face this time*
Narrator: *Snorts again, bringing hand to face*
Cerani: *snickers quietly* Wow . . . *lays the feather on his face*
Narrator: *Snorts loudly and slaps face, finally waking up*
Narrator: H... HEY!
Cerani: Bahahaaa!! *rolls in laughter*
Narrator: WHAT DO YOU THINK YOU’RE DOING-
Cerani: Trying to murder you with a feather? What’s it look like?
Narrator: . . .
Cerani: :D . . . It’s mah birthday you know. I can do what I want to whomever I want.
Narrator: Yesterday was your birthday. >.>
Cerani: . . . It’s still the week of.
Narrator: Doesn’t count!
Cerani: Yes it does! [/toddler]
Narrator: Ugh... *facepalm* Nevermind! Where were we?
Cerani: Tickling you with a feather.
Narrator: No.
Cerani: Shaving cream?
Narrator: NO!
Cerani: Then WHAT? D: I must be entertained!!!
Narrator: NO NO NO!!! I mean . . . where were we . . . did we finish the death battle? Did you win?
Cerani: . . . I’m not sure if anybody won that.
Narrator: Then. . . where’s Silver?
Cerani: . . . . . . I don’t think we need to know. *waves hand mysteriously*
Narrator: This isn’t starwars. >.>
Cerani: Star Wars! Spell it right! . . . At least! And I DO have Jedi mind powers. *waves hand again* You don’t know of a person named Silver.
Rose: Bitch please! *snaps*
Cerani: D:
Rose: We all saw Silver get carried off by that thread bitch. >.>
Cerani: Thread bitch? Wha . . . Armanthia?
Rose: *Facepalm*
Cerani: What! I wasn’t there okay!
Rose: Bitch please! *snaps again* It’s Marionetta. >.>
*Silver walks in quietly, wrapped in a blanket*
Cerani: *sigh* So what’re we gonna do about it?
*silence*
Cerani: Anybody?
*crickets*
Cerani: . . . Uh, guys?
Rose: *smacks Cerani on the head* Right there, dumbass.
Cerani: Ah. *composes self with a smile* Dude! How ya doin’? *claps Silver on the back*
Silver: *Twitches* You! *bats Cerani’s arm away* YOU LET HER TAKE ME!
Cerani: Yeah . . . who is ‘her’ by the way?
Rose: *Smacks Cerani over the head again* Marionetta. We went over this---
Cerani: *stamps on Rose’s foot* Shh! Tryin’ to cover here. *smiles innocently at Silver*
Silver: *Twitches again* Don’t play cute with me! *twitches again* I WILL smack you!!
Cerani: Not on purpose. ^.^
Silver: *Smacks Cerani*
Cerani: D: . . . You--
Silver: SHE DID SO MANY THINGS TO ME DAMN IT!
Cerani: ^.^;;; . . . How about we just continue with the segment?
Silver: NO WAY IN HELL!
Cerani: Umm . . . are you okay?
Silver: *Twitches again* Do I look okay to you?
Cerani: Maybe . . . if you weren’t wearing a blanket. Why are you wearing that thing anyway . . . Do you need a shower?
Silver: I WAS RAPED OKAY!!!
Cerani: . . . So you do need a shower?
Silver: *Twitches again and pulls out a turkey leg, hitting Cerani with it*
Cerani: What the hell, dude?!
Silver: THIS IS THE RAPING STICK!!!!
Cerani: EWWWWWWWWWWWW *dances like she’s been zombie-puked on*
Silver: YEAH! HOW DO YOU LIKE IT?
Cerani: *cries* I don’t!! *cowers*
Silver: WELL THEN. . . we can continue with the segment ^.^ *Throws turkey leg at Almair and drops the blanket*
Cerani: *sniffles* Okay . . . which roleplay are we doing now?
Silver: Chase.
Cerani: Aww . . . but I wanted to go to Normality . . .
Silver: I’M THE RAPE VICTIM AND I SAY WE’RE GOING TO CHASE! *Picks up turkey leg which Almair is chewing on*
Cerani: *cowers suddenly, arms over head* NO! DON’T DO IT!!!
Silver: THEN WE’RE GOING TO CHASE!
Cerani: *sniffles loudly* O-okay.
Silver: ^.^ *Drops turkey leg and grabs Cerani’s arm and heads to Chase*
*Scenery changes the the Manor of Thieves*
Silver: Here we are. . . where were Masq and Zeri in Chase again?
Cerani: Some manor place with . . . demons . . . and stuff. Something to do with Henry’s book.
Silver: Well. . . uh should we look around?
Cerani: *all quiet now* Sure . . *glances at scenery*
Silver: ^.^ Okay. . . I think. . . they were through. . . that door. . . No! This door. . . umm . . . *Silver quickly plays eenie meanie miney moe*
Auza: Oh please. We’re right here. >.>
Klein: Yeah! ;D
Henry: Yes, Miss Auza is right, we’re right here.
Danzel: Hey there, sexy. B)
Silver: Me?
Danzel: *smiles devilishly* Yep.
Auza: Oh my god . . .
Klein: Yeah!
Silver: D=
Silver: I KNEW IT! I KNEW BEING RAPED WOULD MAKE ME A MANWHORE!!! T.T
Renee: Um, what?
Claire: I don’t know. But it is funny. ^.^
Silver: NO IT’S NOT!!!!!!! T.T
Danzel: But that’s the power of love!!!
Silver: Cerani! T.T
Cerani: *staying out of the conflict*
Silver: CERANI! T.T
Klein: Yeah!
Cerani: I agree with Klein here.
Silver: T.T
Danzel: Don’t try to fight it, you can’t hide what’s inside. >:3
Silver: x.x
Auza: Don’t be a pedo. I have to banish all pedos. Demons! ALL OF THEM!!!! D:<
Silver: Y... yeah! *Runs behind Auza*
Loerzel: *taps impatiently* Weren’t we in the middle of a battle?
Danzel: Oh yeah.
Danzel: Uh . . . We were, but uh . . . *lightbulb goes off and he snaps* But now the battle is over manwhore hottie’s ass!
Loerzel: :D Okay then!
Silver: Cerani! x.x
Cerani: You’re the one who wanted to come here. Let the battle begin.
Narrator: Begin!
Silver: When did he get in here?
Cerani: I dunno, he’s the Narrator. *shrugs*
Danzel: Forget him, let’s fight!
Klein: Yeah!
Loerzel: What he said! *begins firing dark fireballs at Danzel*
Silver: GO DEMON THING!
Cerani: . . . You do realize that they both want to rape you?
Silver: Yeah. . . but Auza can banish him when he wins. . .
Danzel: *dodges fireballs* Who said he’d win? *slashes demon thing*
Klein: Yeah!
Silver: Okay seriously STFU! *Smacks Klein*
Klein: *blocks with sword* Yeah!
Henry: Do be careful Mister. You might get hurt.
Loerzel: Will you ALL SHUT UP? I’m trying to win a manwhore here! *smacks Danzel with the tome*
Silver: YEAH! LET THE DEMON WIN DAMN IT!
Cerani: *facepalm* You know, just because you want her to, it doesn’t mean that Auza actually will banish the demon.
Silver: o.o
Klein: Yeah!
Silver: STFU >.<” *Smacks Klein*
Klein: *out for a few seconds* . . . Y-yeah! 8D
Silver: v.v
Danzel: Jeez . . . This battle needs to end. TAKE THIS! *hits Loerzel*
Loerzel: No! TAKE THIS! *hits Danzel*
Danzel: TAKE THIS! *hits Loerzel*
Loerzel: TAKE THIS! *hits Danzel*
Danzel: TAKE THIS! *hits Loerzel*
Loerzel: TAKE THIS! *hits Danzel*
Danzel: TAKE THIS! *hits Loerzel*
Loerzel: TAKE THIS! *hits Danzel*
Danzel: TAKE THIS! *hits Loerzel*
Loerzel: TAKE THIS! *hits Danzel*
Danzel: TAKE THIS! *hits Loerzel*
Loerzel: TAKE THIS! *hits Danzel*
Auza: C-C-C-COMBO BREAKER!!! OBLIVION GLARE!
Loerzel: NOOOOOOOoooooo................ . . . . . . . *INSTA-DEATH*
Auza: BANISH HIM! *white opens up and chains grab Loerzel, pulling him into the void*
Armanthia and Altima: Yay, Void Party!!! *void hole closes*


*everybody’s all quiet now*





Narrator: AND SILVER GOES TO DANZEL!
Silver: T.T
Danzel: C’mere hot stuff. >=D
Renee: >.<
Claire: ^.^;;
Silver: *pushes Henry into Danzel’s arms*
Henry: D:
Danzel: Well, I wanted hot manwhore flesh, but I’ll settle for innocence. ;)
Henry: Brother! *Henry gets trapped in the book and Vincent is left in his place*
Vincent: Rawr! *breaks Danzel’s neck and eats his innards* Gwaaaarrrr!!!
Cerani: Umm . . . we-we should go now . . . *grabs Silver* Can we go to Normality now? >:
Silver: W-we’re out of time. . . but. . . next segment. . . S-sure!
*Cerani and Silver flee the scene! Scene goes black*




Klein: *little scene hole opens, Klein pops up, brandishing his sword* Yeah! 8D

_________________

Silver
Prince of Dreams
Prince of Dreams

Posts : 9455
Join date : 2009-11-29
Age : 20
Location : I stand at a crossroads and stare at a question.

View user profile http://www.facebook.com/pages/Xavier-Rains/314656341904106

Back to top Go down

Re: Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

Post by Silver on Fri Aug 10, 2012 12:50 pm

Chapter 4: Nothing Normal in Normality

Narrator: So, back to where we left off folks!

*Silver and Cerani are running from raging Vincent as he attacks Danzel*

Cerani: *pants* So hi again! Here we are, running away . . in an orderly fashion.
Silver: A-As you always should when there is an emergency. ^.^”
Cerani: . . Where were we headed again? I forgot in all the terror and sprinting.
Silver: Uh... umm... I think... well... I forgot. :/
Cerani: . . . . You’re not helping.
Silver: Well my decision making isn’t exactly the best; I ALMOST GOT RAPED AGAIN!?!?!
Cerani: Ah yes. :D Normality then.
Silver: Huh... okay :D I just hope Will doesn’t have an effect on us... >.>
Authur: Are you kidding? That man is voodoo. :DDD
William: Did someone mention my name? ^.^
Silver: Oh dear... do you feel that?
Cerani: Feel wha--
Authur: *suddenly sticks like a magnet to Will, with a real clang!* 8DD
Silver: *blink blink* Uh... damn. He’s fine~<3
Cerani: I think my genitals are turning to mush.
Adriane: Mercy... *fanning herself with her duster*
Creepy Dude: *grumbling* Fucking newbies, every one of them. >.>
Marya: He does have quite a presence . .
William: Um, well. *trying to pry Authur off of him*
Marya: You okay?
William: Oh yeah, happens all the time. :)
Silver: I’m not surprised~ ;D
Creepy Dude: *taps Cerani*
Cerani: Hm? *trying to recover genitals*
Creepy Dude: Is your friend a whore all the time?
Cerani: Which one? They’re all kinda . . . you know. ;P
Creepy Dude: The boy meat, ya know... the one who played Marionetta’s domination off as rape.
Cerani: Ohhh the jailbait. Yeah.
Silver: *breaks free from stupor for a second* Hey! I resent that!
William: *smiles* *bling!*

*EVERYONE swoons*

Silver: MmmNnnn... so damn fine~
Marya: *purrs and rubs up against Will’s leg*
Adriane: *very british* Oh my... *faints*
Creepy Dude: *facepalm*
Authur: MINE! *hisses and clings*
Silver: *Quirks an eyebrow* Oh yeah bitch? *Cracks knuckles* Wanna fight me for him? I’ll fucking wreck you!!! *Flames rise up in the background*
Creepy Dude: *FACEPALM FACEPALM FACEPALM*
William: If everyone would just ca--
Authur: *growls loudly and one blade pops out* Just try it! *still clinging with one arm*
Cerani: Well this has quickly gotten out of hand.
Narrator: Ending on another cat fight?
Cerani: Seems like. . . . popcorn?
Narrator: Sure!
*eating popcorn sounds*
Silver: *twitches* You asked for it! *charges Authur only to stop midway* Let go of that delicious piece of ass, I’d rather hit you than him. . . Although maybe later... ;D

--And now to up the rating of this commentary.--

Authur: *grins suddenly* Yeah? *leans up and licks William’s neck* Mmmm, delicious indeed. *bares fangs*
William: Now wait just a second, there’s--
Silver: *blink blink* *Starts to tremble a little bit* You... You... YOU DID NOT JUST TASTE HIM!!!! *Eyes turn red and starts breathing flames*
William: *desperately trying to shove Authur off*
Silver: SILVER ANGRY!?!?!?! *charges*
Creepy Dude: I’m leaving now.
Marya: *clings to William’s leg, still purring and rubbing her head against him*
Silver: *tackles Authur and everyone falls*
Adriane: *unfaints* . . Hey! *grabs Authur and Silver by their ears and pulls them off of William*
Authur and Silver: Owww, bitch!
Adriane: *very british* Where are your manners? . . . LADIES FIRST!!! *tackles William*
William: Oh joy. ;-;
Authur: Oh hell no, I SAW HIM FIRST! *tackles*
Narrator: Actually, you all saw him at the same--
Silver: *snaps* Oh no you didn’t! *tackles*

*Fighting ensues*

Cerani: Hey look! It’s a free for all!
William: *one arm reaching out of the pile weakl*
Cerani: *eats more popcorn*
Silver: He’s mine!
Adriane: No! He’s mine!
Authur: *hisses* MINE!!!
Marya: *cat hiss* Mine! *bites Authur’s ankle*

Cerani: See how entertaining that was?
Narrator: Yes . . ? Why aren’t you joining in?
Cerani: Oh, I’m gay.
Narrator: Ahh... that makes sense. . . So how do you plan to get Silver out of here? I don’t think he’ll go willingly.
Cerani: I imagine one of them will start humping Will--

*Said humping ensues*

Cerani: Poor guy. They’ll tire themselves out sooner or later.
Narrator: Yes, well . . . Anywho, we’ll see you next time on Roleplaying: Behind the Scenes! And maybe next time there will be less rape.
Cerani: Or more... you never know.
Narrator: Good night!

_________________

Silver
Prince of Dreams
Prince of Dreams

Posts : 9455
Join date : 2009-11-29
Age : 20
Location : I stand at a crossroads and stare at a question.

View user profile http://www.facebook.com/pages/Xavier-Rains/314656341904106

Back to top Go down

Re: Eternal Dream Roleplaying: Behind the Scenes

Post by Sponsored content Today at 7:23 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum